svensk vacker sommar



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill bara uttrycka mig om att din blogg är fab.

jag kommer förlja den! troget.

2009-07-30 @ 01:16:55
Postat av: frida

tack, jag ska försöka keep up the fab blogg i så fall! puzz

2009-07-30 @ 16:53:59
URL: http://fridanaftalene.blogg.se/
Postat av: Björnfot

Hej, ville bara fråga dig om det är du som fotat bilden med flickan eller om det är någon annan? Jag gillar din blogg förresten, den är intressant med blandade inlägg osv. inte bara en massa tjat om "jag var ute på den krogen med den människan och jag köpte dem skorna" även om sånt också kan vara kul i måttlig mängd ;) Tjingeling!

2009-08-04 @ 17:01:05
Postat av: frida

nej, det är (tyvärr) inte jag som har fotat den bilden men visst är den fin? tack, jag blir verkligen glad över att höra att någon gillar den! det kanske blir yttelite såna inlägg i framtiden men jag tror nog att det kommer hålla sig till måttlig mängd! puss

2009-08-04 @ 18:19:59
URL: http://fridanaftalene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0