blommiga shorts


bilder tagna av johanna ohlman

förlåt för att jag ser lite död ut på andra bilden, men det kan vara för varje gång jag sett en duva med skadade fötter i stan och inte velat leva längre. det känns mycket bättre nu när jag har bytt bort gamla silvertights som jag köpte förra året och bara använde en gång och då fick jag supermensen med stort S och var tvungen att gå hem så att inte någon skulle larma om skolmassaker för allt blod. jag bytte de förbannade tightsen mot de här blommiga shortsen 4-ever och ett par likadana randiga. det var ju en rolig historia från livet.

Kommentarer
Postat av: Emilia/cumcoma

Du är förbannat snygg!

2009-08-07 @ 00:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0